گلکسی زد فلیپ ۳ مدل Bespoke Edition با ۴۹ ترکیب رنگی جدید رونمایی شد

سامسونگ در دومین بخش از رویداد گلکسی آنپکد خود از نسخه‌ی جدید گلکسی زد فلیپ ۳ با نام Bespoke Edition رونمایی کرد. این نسخه برای اولین بار تجربه‌ی شخصی‌سازی ظاهر یک گوشی پرچم‌دار را ارائه می‌کند.

با توجه به استقبال جوانان از این گوشی، سامسونگ طیف گسترده‌ای از رنگ‌های جدید را برای هر یک از بخش‌های بالایی و پایینی گلکسی زد فلیپ ۳ در اختیار کاربران قرار داده که می‌توانند با استفاده از آن‌ها تا ۴۹ ترکیب رنگی جدید را خلق کنند.

کاربران می‌توانند برای دو بخش مجزای قاب پشتی گوشی از میان رنگ‌های آبی، زرد، صورتی، سفید یا مشکی انتخاب کنند. همچنین، فریم دور دستگاه هم در دو رنگ مشکی و نقره‌ای قابل سفارش است. تمامی این رنگ‌ها را می‌توان به‌ دلخواه با یکدیگر ترکیب کرد.

گلکسی زد فلیپ 3

برای مثال، شما می‌توانید برای قسمت بالایی قاب پشتی رنگ آبی و برای قسمت پایین آن رنگ زرد و فریم دور دستگاه را هم مشکی انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید برای هر دو بخش یک رنگ را انتخاب کنید.

سامسونگ می‌گوید از بین هزاران رنگ موجود رنگ‌های خاصی را انتخاب کرده تا بهترین ترکیب را در کنار همدیگر تشکیل دهند.

سری گلکسی واچ ۴ هم در رنگ‌ها، اندازه‌ها و با بندهای جدید عرضه خواهند شد. گلکسی زد فلیپ ۳ ‌Bespoke Edition و گلکسی واچ ۴ هر دو از طریق ‌Bespoke Studio سامسونگ به‌صورت آنلاین قابل شخصی‌سازی و سفارش هستند.

Bespoke Edition

کاربران می‌توانند با استفاده از این ابزار آنلاین کاربردی پیش‌نمایش ۳۶۰ درجه‌ای از محصول طراحی شده توسط خودشان داشته باشند و تصاویر آن را ذخیره کنند.

نسخه‌ی جدید گوشی و ساعت هوشمند سامسونگ به‌جز تغییرات ظاهری در بدنه، با تصاویر زمینه و واچ‌فیس‌های جدیدی همراه شده‌اند که با ظاهر رنگارنگ آن‌ها هم‌خوانی دارند.

اگر پس از مدتی از ترکیب رنگی که ایجاد کرده‌اید خسته شدید باید چه کرد؟ پیش از این که به فکر فروش دستگاه خود باشید، باید بدانید سامسونگ امکان جدیدی با نام Bespoke Upgrade Care را برای مشتریان محصولات سری Bespoke در نظر گرفته است که می‌توانند بدون نیاز به خرید یک گوشی جدید، پنل‌های قاب پشتی گوشی خود را با رنگ‌های جدید به‌روز کنند.

گلکسی زد فلیپ 3 ‌Bespoke Edition

رنگ‌های در نظر گرفته شده برای گلکسی زد فلیپ ۳ ‌Bespoke Edition با گلکسی زد فلیپ ۳ معمولی متفاوت هستند، پس نمی‌توان گوشی تاشوی جدید کره‌ای‌ها را با رنگ‌های نسخه‌ی اولیه‌ی آن شخصی‌سازی کرد.

گلکسی زد فلیپ ۳ در رنگ‌های کرم، مشکی فانتوم، سبز و لاوندر عرضه شده که هر دو بخش قاب پشتی آن رنگ یکسانی دارند.

با توجه به امکان شخصی‌سازی این گوشی، سامسونگ اعلام کرده است که ممکن است از زمان ثبت سفارش تا تحویل محصول به مشتری حدود دو هفته زمان صرف شود. با در نظر گرفتن این که هر کاربر ترکیب رنگی مختلفی را سفارش می‌دهد و ترکیب‌های دلخواه به‌صورت انبوه تولید نمی‌شوند، این وقفه بین سفارش و تحویل منطقی به‌نظر می‌رسد.

Bespoke Edition

کمپانی کره‌ای از همین امروز امکان ثبت سفارش نسخه‌ی ‌Bespoke Edition را فراهم کرده است، اما باید در نظر داشت که این گوشی تنها در بازارهایی مانند آمریکا، انگلستان، کره‌ی جنوبی، آلمان، فرانسه، کانادا و استرالیا در دسترس خواهد بود.

قیمت اعلام شده برای نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ ۳ ‌Bespoke Edition در بازار آمریکا معادل ۱۰۹۹ دلار است.

منبع: Phone Arena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *