سامسونگ واچ‌فیس‌های جدیدی را به گلکسی واچ ۴ اضافه می‌کند

سامسونگ دقایقی قبل در کنار معرفی نسخه‌ی سفارشی گلکسی زد فلیپ ۳، از یک آپدیت جدید برای گلکسی واچ ۴ رونمایی کرد که قابلیت‌های تازه‌ای را برای این ساعت هوشمند به ارمغان می‌آورند. مهم‌ترین تغییر هم ارائه‌ی ۴ واچ‌فیس جدید است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

علاوه بر این، کاربران گلکسی واچ ۴ با انجام یک حرکت خاص می‌توانند یک قابلیت یا اپلیکیشن دلخواه خود را اجرا کنند. همچنین قابلیت تشخیص سقوط هم حالا دقت بیشتری دارد و بهتر می‌تواند وظیفه‌ی خود را انجام دهد. این قابلیت‌ها از امروز راهی نسخه‌های بلوتوثی گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک می‌شوند و مدتی بعد مدل‌های LTE آن را دریافت خواهند کرد.

سامسونگ همچنین در همکاری با برند Kitsuné نسخه‌های سفارشی گلکسی‌ واچ‌ ۴ و گلکسی بادز ۲ راهی بازار می‌کند. مانند نسخه‌های تام براون، نسخه‌های Kitsuné هم از نظر ظاهری از مولفه‌های خاصی بهره می‌برند.

گلکسی واچ 4

طبق اعلام سامسونگ، این نسخه‌های سفارشی به طور محدود راهی برخی بازارها می‌شود. نسخه‌ی Kitsuné گلکسی بادز ۲ با قیمت ۲۵۰ دلار (۱۰۰ دلار گران‌تر از مدل معمولی) به دست کاربران می‌رسد و برای خرید نسخه‌ی سفارشی گلکسی‌ واچ‌ ۴ هم باید به مدل ۴۰ میلی‌متری بلوتوثی بسنده کنید که ۴۰۰ دلار (۱۵۰ دلار گران‌تر از مدل معمولی) قیمت دارد. پیش‌فروش هردوی این گجت‌ها آغاز شده است.

منبع: The Verge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *